engagency
Zgodovina agencije
May 2003
Sep 2007
October 2011
Jan 2013
November 2015
December 2017
What We Work
Web Design
Nam laoreet tempor lectus a consequat. Quisque finibus iaculis magna, placerat faucibu
Graphics Design
Nam laoreet tempor lectus a consequat. Quisque finibus iaculis magna, placerat faucibu
Motion Digital
Nam laoreet tempor lectus a consequat. Quisque finibus iaculis magna, placerat faucibu
Digital Marketing
Nam laoreet tempor lectus a consequat. Quisque finibus iaculis magna, placerat faucibu
Business Strategy
Nam laoreet tempor lectus a consequat. Quisque finibus iaculis magna, placerat faucibu
Finance Support
Nam laoreet tempor lectus a consequat. Quisque finibus iaculis magna, placerat faucibu
"Igrica Alpskih super junakov je odličen dokaz, da je gemifikacija danes res dober način za doseganje vpletenosti in izpostavljenosti blagovne znamke ciljni publiki. Skozi igrico je bila blagovna znamka, bistveno dlje kot skozi kakšen drug kanal, izpostavljena potrošniku, in sicer na nevsiljiv in subtilen način. Naš primarni cilj je bil približati se mlajši ciljni skupini, ki jo skozi klasične tipe komunikacije težje dosežemo. To smo dosegli, še več, osvojili smo tudi širši cilj in hkrati privabili širšo ciljno skupino staršev in ostalih odraslih."
"Globalne zgodbe velikokrat potrebujejo lokalne ideje, da lahko dosežejo svoj namen in zares pridejo do prave ciljne skupine. Raven vključenosti slovenskih in hrvaških ljubiteljev Tour de France dokazuje, da smo pri aktivaciji sponzorstva izbrali prave partnerje in uporabili izredno dobro delujoče koncepte ter tehnološko izstopajoče rešitve."
"Sodelovanje z agencijo Engagency je bilo izjemno kreativno, produktivno in pozitivno. Izpolnili so vsa naša pričakovanja."
"Z ekipo Engagency sodelujemo že dobri dve leti. V tem času smo na Facebook profilu vzpostavili pogovorno robotko Dobro Vito, ki z uporabniki deli zabavno in informativno vsebino. Gre za profesionalno ekipo, s katero radi sodelujemo."
"V času epidemije oz. v spreminjajočem se svetu so nujne prilagoditve in vstop v virtualni svet. Z ekipo Engagency smo uspeli in dobili podporo tudi Mednarodnega olimpijskega komiteja. Končni rezultati Olimpijskega kviza v video obliki, kamor smo vključili tudi slovenske olimpijce z zastavljanjem vprašanj, so bili odlični."
"Na Odbojkarski zvezi Slovenije smo se zavedali, da se evropsko prvenstvo ne bo odvijalo le v Areni Stožice, ampak da bodo zelo pomembno vlogo pri promociji igrala tudi družbena omrežja, pri čemer smo želeli narediti nekaj inovativnega, kar so gifi vsekakor bili. Vedeli smo, da nalogi sami ne bomo kos in da navijaške vročice povezane z EuroVolleyjem ne bomo znali v celoti izkoristiti, zato smo se odločili za sodelovanje z agencijo Engagency. Z učinkom kampanje smo izjemno zadovoljni, številke govorijo zase."
“Morbi sagittis ultricies ex, a tempus lorem non suscipit. Semper leo ut lobortis condimentum. Orci varius natoque penatibus et magnis”