O aktivaciji
Za naročnika smo z namenom aktivacije ciljne skupine in promocije zdravstvenega zavarovanja za tujino ustvarili počitniški AR filter za Facebook z morskimi motivi in očali.
Naročnik je želel v času dopustov na inovativen in zabaven način aktivirati svojo ciljno skupino in jih opomniti na pomembnost zdravstvenega zavarovanja za tujino.
Ustvarili smo počitniški AR filter za Facebook z morskimi motivi in očali, uporabniki pa so ga lahko kot “e-razglednico” z dopusta delili s svojimi prijatelji. Filter smo dodatno podprli znotraj že obstoječega NLB Vita pogovornega robota in z objavami na družbenih omrežjih.
Naročnik
Vita Življenjska
Trajanje
poletje 2019
"Z ekipo Engagency sodelujemo že dobri dve leti. V tem času smo na Facebook profilu vzpostavili pogovorno robotko Dobro Vito, ki z uporabniki deli zabavno in informativno vsebino. Gre za profesionalno ekipo, s katero radi sodelujemo."