O aktivaciji
Znamka Alpsko je spletni igri Alpskih super junakov v času olimpijskih iger v Pekingu dodala nadaljevanje. Tokrat so se Foksiju, maskoti Olimpijskega komiteja Slovenije, pridružili kar trije olimpijci - Janja Garnbret, Jan Tratnik in Maja Mihalinec.
Igra je na zabaven, uporabnikom zanimiv, vključujoč in trendovski način komunicirala sponzorstvo znamke Alpsko in jim približala partnerstvo z Olimpijskim komitejem Slovenije.
Cilj igre Alpskih super junakov je izogibanje oviram ter zbiranje točk s pobiranjem Alpskega mleka in mini Foksijev. Uporabniki so igro odigrali več kot 119.750-krat, povprečen čas igranja pa je znašal kar 5 minut in 40 sekund!
Naročnik
Ljubljanske mlekarne
Trajanje
poletje 2021
"Igra Alpskih super junakov je odličen dokaz, da je gemifikacija dober način za doseganje vpletenosti in izpostavljenosti znamke ciljni publiki. Skozi igro je bila znamka na nevsiljiv in subtilen način, bistveno dlje kot skozi druge kanale, izpostavljena potrošniku. Dosegli smo primarni cilj približati se mlajši ciljni skupini, privabili pa smo tudi starše in ostale odrasle."