O aktivaciji
Z namenom promocije novega sladoleda Foksi in partnerstva z Olimpijskim komitejem Slovenije smo v času poletnih počitnic 2020 za Ljubljanske mlekarne zasnovali zabavno spletno igrico.
Izhodišče je predstavljal uvid, da je v času epidemije priljubljenost iger močno narasla. Spletna igra je znamki skozi igrifikacijo omogočila podaljšan stik z uporabniki ter igrivo in nevsiljivo implementacijo izdelkov.
Cilj igre Alpskih super junakov je izogibanje oviram ter zbiranje točk s pobiranjem Alpskega mleka in Foksi sladoledov. Uporabniki so v vlogi Lisjaka Foksija ter Alpskih super junakov Ilke in Žana igrico igrali več kot 118.000-krat!
Naročnik
Ljubljanske mlekarne
Trajanje
poletje 2020
"Igra Alpskih super junakov je odličen dokaz, da je gemifikacija dober način za doseganje vpletenosti in izpostavljenosti znamke ciljni publiki. Skozi igro je bila znamka na nevsiljiv in subtilen način, bistveno dlje kot skozi druge kanale, izpostavljena potrošniku. Dosegli smo primarni cilj približati se mlajši ciljni skupini, privabili pa smo tudi starše in ostale odrasle."